Monday, November 7, 2011

:S

Julm kuidas päev võib nii hästi, naljaga ja meeldivalt alata ja siis nii TOHUTULT kähku sitaks minna. See kool lihtsalt neelab 99,9% mu ajast ja seegi pole veel küllalt. Mul on vaja järele teha Rootsi keele kursatöö (mis on homme ja milleks ma olen lootusetult mitumitu päeva õppinud) ja matemaatika KT mis oli enda arust nii tohutult kerge ja ma arvasin, et oleks pettunud kui saaks nelja..siis lähen e-päevikusse ja vastu vaatab 2 !! no midaaa fakki täiesti....traaaa sõnu pole...Lihtsalt ma poleks üldse uskunudki, et midagi sellist võib su enesetunde NII alla tõmmata. Nendest kursusdest on ka nii keeruline aru saada..kuni üks algab ja teine lõpeb..hui teangi :S:S Ok homme kunstiajaloo KT nagu näha..kell on 3:01 ja ma veel õpin, sest ma ei tea kui ma feilin. Oksa siis (Not rly :D) . WHY IS LIFE SO HARD RIGHT NOWW ??? Ma lihtsalt ei jõua vaheaega enam äragi oodata..saab pausi sellele ajunussile.



No comments:

Post a Comment