Thursday, November 10, 2011

Miss x mister

Well I hoped better :D
Õhtu oli põnev, kindlasti väärt ootamist, kuigi mõni "talent" oli lihtsalt nagu wtff? Muidugi oli ka amazing-uid talente...eriti head olid Tiiu, Lokk ja Raina :D muidugi ka Maksimi imeline reaalsuse piire nihutav esitus :) Ma tegin absoluutselt igast asjast seal kas pildi või video (vid materjali üle 1.30 tunni :) ). Ma panin mõned pildid fb-sse ka :) PILDID Mmm need kes võitsid olid täpselt need kes oleks võitma pidanud ! Kuidagi kähku sai ainult läbi. Kui mult küsiti, kes oli kõige meeldejäävam, siis see oli KINDLASTI Sander Mellis. Isiklikult panin ka mina muidu oma lemmikuks Raina. See oli kummaline, et Siret selle õhtujuhtimise poole pealt üle võttis. Kas asi oli selles, et Maido ja Sigrid ei sobinud vms?? mu meelest tegid küll head tööd. Eriti kui nad tegid improvisatsiooni. Vähemalt tundus küll, et nad esinesid väga rahulikult ja meeldivalt. Ürituse enda puhul tundus asi NATUKENE ettevalmistamata..neid "tehnilisi viperusi" oli väheke palju...kuigi need likvideeriti kiiresti või anti publikule midagi muud millele mõelda. Kõige kahjum ürituse juures oli see, et Ülo ei esinenud...ma kuulsin, et tal on väga ilus hääl...seda oleks tahtnud jubedalt kuulata...aga noh mis teha. Peale üritust aga läksin koju ja nägin kuidas mingi kerges joobes vanamees asfaltile ratta otsast faceplanti tegi.. igastahes...mina läksin muidugi eeskujuliku kodanikuna kohe vaatama et mida fakki..julm peapõrutus oli tal...kenake muhk ka otsaees..eks ta siis rääkis meile igast oma meremehe jutte ja mina ja Kati ootasime, kuna Ülo ta koju viiks...Temale oli peatähtis see, et ta ratta koju saaks ja eks siis Õp.Anita pidi kooli juures külmas ootama, et mehe ratas peale mahuks...seda inimeste lahkust..Ma loodan küll et selle mehega kõik OK oleks..tahaks ju isegi, et keegi mind aitaks kui kuskile käntsa käiks.

2 comments:

  1. Oleks tahtnud Ülo tõesti laulmas kuulda, võibolla saaksin füüsikast siis rohkem aru :D

    ReplyDelete
  2. Ülo ütleks selle peale, et minu füüsikast saad sa aru ainult paralleel dimensioonis kus F2=s/n ja njuutonid on hoopis neutronid. ;D;D;D

    ReplyDelete