Friday, December 9, 2011

Luuumi tuli maaaha ja valgeks läks maaa....

Ma pole lihtsalt liiga kaua enam blogginud. Mis vahepeal juhtunud on ? Me käisime kinos JA teatris..kino oli šhokeeriv teater oli igav:S Elu on tegelikult üliigav olnud ainuke adrenaliini rohke hetk oli see, kui Väino tuli lõugama, et miks nõud pesematta on? Noh need ei olnud minu nõud aga hea inimene nagu ma olen, pesin ma need ära.


Peale selle jõudis ka minuni see Pürksi armuteema...ei ma ei räägi Mariist :D Mulle tundus juba mitu kuud tagasi, et ma võibolla meeldin kellelegi ja see keegi tundus ka mulle üpris huvitav. Ma poleks siiski uskunud, et ma talle meeldida võin, kuni paari nädala tagusele ajale. See oli julm üllatus ofc. Kuid minu jaoks oli küsimus...kas ma olen suhteks valmis ? Enne kooli tulekut ma lubasin enda sõpradele, et ei lähe kellegagi suhtesse, kuna see segaks enesestmõistetavalt minu õppimist ja natuke ka sotsiaalelu...nagu ma mõne teise paari puhul märganud olen...
 Aga see tüdruk oli tore ja kena, kuid mina polnud suhteks valmis. Ütlesin talle asja ilustamata välja järgmisel päeval kui olin lubanud kaaluda seda suhte teemat ja talle peale jõule teada anda. (Miks ma talle kohe järgmisel päeval teada andsin oli see, et jõulud oleks nõmedad kui ma otsiksin ainult selle suhte küsimusele vastust ise seda juba teades.) Igas tahes oli see minust üpris nõme ja ma tunnistan seda, endal oli ka halb kellelegi haiget teha aga mis ma muu võimalus mul oli ??? Temaga käima hakata ja talle alles nt kolm kuud hiljem öelda,et " Aaaa pm ma ei tahtnud juba alguses suhtesse minna :(" . See oleks minust ju veel julmem vms? Ma lubasin talle, et ei kavatse kellegagi suhtesse minna...eks nüüd tuleb ainult vaadata kas ma seda lubadust ka pean :D:D Ise andsin talle täieliku vabaduse.


Aaa ja muideks...lumi tuli maha :)

1 comment: